SDA-Opava

341. Červený kámen - Plán výšlapu

Seznam článků

Plan vyslapu obrazek

Vyrazíme od vlakového nádraží v Kopřivnici a budeme stoupat k lesu pod kopcem. Na rozcestí pod vrchem se dáme vlevo po místním značení -NS Lašská směr rozhledna Bezručova vyhlídka. Pokračujeme po hřebeni nad Tatrovkou po stejné značce k rozcestí Pod Pískovnou a sejdeme k posezení u jezírka u zříceniny hradu Šostýn. Projdeme hrad a vrátíme se k jezírku. Po žluté značce se dostaneme pod Raškův kámen s vyhlídkou, kam vystoupáme. Od kamene po Lašské sestoupíme do Janíkova sedla, a odtud půjdeme směr Červený kámen-vrchol a po značce se dostaneme k nejvyššímu bodu 690 m s krásným výhledem. Potom pokračujeme přes rozcestí Pod Červeným kamenem až do Štramberka k nádraží. Přejdeme lávku a po 200 metrech vlevo nás čeká příjemná Pizzerie Maestro i s českou kuchyní. V případě příznivého počasí je možno absolvovat krátký okruh po vrchu Kotouč kolem jeskyně Šipka, kde z vrcholu je krásný rozhled na Beskydy.

KDY: 11. března 2023

SRAZ: Kopřivnice ČD

AUTA: Štramberk nebo Kopřivnice

VLAK:

Ostrava Svinov   7:58 hod.
Kopřivnice 8:34 hod.

NÁVRAT:

VLAK:

Štramberk   15:01 hod.
Studénka 15:54 hod. 16:01 hod.
Ostrava Svinov  16:10 hod.